In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati SC LONAMAD IMPEX SRL telefonic la 0731700053 sau la adresa de email [email protected].

Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din OG. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea acestora lor fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.

Termenii si conditiile de returnare a produselor

Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris , completand formularul de retur de mai jos conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu vor fi considerate valabile. Un consultatnt Mobila Lonamad va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produsului/produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul primirii cererii.

Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original, daca este posibil. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suportati integral costurile legate de returnarea acestora.

ATENTIE! In calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului (la comanda), precum produsele de tapiterie.

SC LONAMAD IMPEX SRL va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile de la receptionarea produselor in depozitul propriu,  prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra in formularul de retur (nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii).

Inainte de a completa formularul asigurati-va ca reperul respectiv nu a suferit stricaciuni cauzate de dvs. (melamina distrusa din cauza cuielor batute defectuos, oglinda sparta din cauza folosirii unor suruburi neconforme, placa de pe spatele produsului.)

Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului.

Costul de transport al produselor returnate

  1. daca returul se face prin intermediul firmei de curierat indicate de SC LONAMAD IMPEX SRL, costul de retur se scade din suma de rambursat
  2. daca returul se face printr-o alta firma de curierat decat cea indicate de Mobila Lonamad, clientul va plati  transportul.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur cade in sarcina clientului. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare, iar daca este cazul, se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor.

Pe scurt:

1. Trebuie sa ne contactati ca vreti sa returnati produsul sau sa dati un email la [email protected]

2Ambalati produsul intr-o maniera identica modului in care l-ati primit (in ambalajul original, daca este posibil), astfel incat sa fie livrat in conditii optime, sa fie protejat de lovituri. In cazul saltelelor acestea trebuie sa fie in ambalajul original, nedesfacut. Vom refuza sa primim produsul inapoi daca acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzator si a fost deteriorat din acest motiv!

3. Fotografiati produsul ambalat si transmiteti imaginile care confirma ca produsul este pregatit pentru ridicare de catre curier.

4. Stabilim modalitatea de transport, iar in cazul in care optati pentru firma de curierat propusa de SC LONAMAD IMPEZX SRL, vom contacta curierul agreat si vom transmite catre dumneavoastra data la care curierul se va prezenta la dumneavoastra si datele de contact.

5. La data si la ora fixata impreuna cu curierul, trebuie sa aveti produsul in fata portii/cladirii in care locuiti, daca se poate ajunge cu masina curerului acolo, daca nu in cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport.

6. Completati si adaugati in colet formularul de retur.

Date returnare:

  • Adresa: Braila, Sos. RM. SARAT NR. 74
  • Adresa de mail: [email protected]
  • Telefon: 0731700053
  • Program de lucru : Luni-Vineri 09:00-18:00